Kleine extra update!

4 oktober 2017 - Leonay, Australië

Jeetje, Moyra. Ben je daar nou alweer? Haha ja ik ben er alweer... Zoals ik namelijk vertelde in mijn blog van een paar dagen geleden is dat ik binnenkort zou laten weten of ik nog een keer au pair werk zou gaan doen. Ik heb hier echt ontzettend over getwijfeld, heel veel over gepraat met moeders en vrienden. Ik wist het gewoon echt echt echt niet. Een gevoel in mij zei dat ik het niet moest doen, kon  alleen niet goed de vinger er op leggen waarom niet en ik was dan ook weer bang dat ik spijt zou krijgen achteraf. Ook omdat ik waarschijnlijk dan een gedeelte van de tijd illegaal zou werken, omdat mijn Working Holiday Visa afloopt op 19 maart 2018 en dan over zou gaan op een toeristen visa waar je dus absoluut niet mee mag werken, en ik kan je zeggen Australië is bizar streng.. als dat uit komt, zit je op het eerste beste vliegtuig terug naar Nederland, kom je geloof ik een aantal jaar niet meer Australië in en zal je altijd een kruisje achter je naam hebben als je ergens een visa aan wil vragen. Nouja lang verhaal kort: ik kan geen keuze's maken.

Nu kwam ik Matt (vader van dat gezin) gister tegen bij het ophalen van Winnie bij de daycare. En hadden we even snel een gesprekje, hij is zelf politie agent en had zijn baas een beetje geïnformeerd en die was daar geloof ik niet zo heel enthousiast over dat ik daar illegaal zou komen werken. En ze wouden mij natuurlijk ook niet in de problemen brengen. dus lang verhaal kort, het gaat niet door! Ik kom dus gewoon in december terug in het koude Nederland en blijf in het koude Nederland... Joepie. (<--100 % sarcasme)

Gek hoor, vertelde het mijn moeder gister aan de telefoon en toen kwam dan ook echt het besef dat dit dus écht mijn laatste stukje Australië is als au pair.. en dat ik nog maar 2 maanden heb.. kreeg het er nu al een beetje moeilijk mee.. dat wordt nog wat straks als ik afscheid moet gaan nemen. Echt nog even niet aan denken. Eerst nog volop genieten! En 50 tinten bruiner worden natuurlijk! ;-)

Dus dat wou ik jullie nog even laten weten, bij deze! :)

Dankjewel weer trouwens voor jullie leuke en lieve reacties op mijn blog! Dat blijft echt heel erg leuk om die te lezen!

Cheers!

1. Charlotte:
    4 oktober 2017
    Heel stiekem zat ik te juichen toen je aan mij liet weten dat je definitief niet nog een keer gaat, slechte actie van mij.. hahaha! Maar ik ben gewoon ZO BLIIIJJJJJ!
  2. Bauke:
    4 oktober 2017
    Verstandig Moyra en wij natuurlijk blij
  3. Ellen Schröder:
    4 oktober 2017
    Ook ik ben super blij en hoop dat je nog even 2 maanden geniet.
  4. Rity:
    4 oktober 2017
    Voor ons fijn, voor jou niet leuk maar wel goed. Illegaal is niet verstandig . We zullen je gezellige updates en belevenissen erg missen. Maar geniet nog volop en intensief van de laatste maandjes
  5. Roger en Wieke:
    4 oktober 2017
    Leuk blog moyra. Jammer dat het dubbel voelt maar er komt vast weer iets anders moois op je pad (in het koude nederland...)!
  6. Pake en Oma:
    4 oktober 2017
    Mischien wel verstandig ,alleen jammer van het weer , maar ach een elfsteden tocht is ook heel leuk .je bend er nu ook al langer dan de bedoeling was ,en je hebt genoten ,en hele mooie dingen gedaan en gezien .Dus genoten ,en geniet de laatste maanden ,en sla exsta warmte op lieverd we wensen je nog een heel fijn verblijf .dikke knuffen Pake en Oma
  7. Gerrie:
    5 oktober 2017
    Echt jammer voor je Moyra dat het niet legaal gaat lukken. Ik zou het risico maar niet nemen als ik jou was, teveel problemen. Fijn dat we je straks weer vaak zullen zien maar ook had ik je het erg gegund nog langer te genieten van deze fantastische ervaring. Geniet de komende maanden nog extra van Australië en het lieve gezin waar je verblijft.