Rematch?

1 februari 2019 - Raleigh, North Carolina, Verenigde Staten

Even een korte update na mijn enorme verhaal afgelopen week!

Ik heb vanavond even een gesprek met Jessica gehad. Ik had haar afgelopen maandag verteld dat ik mij best wel gestresst voelde. En naar aanleiding daarvan wou ze even een gesprek met mij. Dus zo gezegd, zo gedaan. En waar het eigenlijk een beetje op neer kwam is dat zij zich zorgen maakte omdat ik mij na een maand nog steeds gestresst voelde ondanks dat ze (volgens haar) al zoveel uit mijn handen had genomen qua werk. Zelf zie ik dit niet helemaal zo.. Wat er uit handen is genomen is dat ik de was van de ouders niet meer hoef te doen. En dat Grantham twee dagen in de week werd opgehaald van school door iemand anders. Terwijl ik het juist wel fijn vond als Grantham erbij is zodat die wat met Aniston of Jamerson kon spelen. En ik dus in die tussentijd even iets anders kon doen.

Maar goed, ik heb ook verteld dat ik mij niet helemaal op mijn plek voelde en niet helemaal happy ben hier. En zijn we tot de conclusie gekomen dat het misschien niet helemaal een goede match is. We laten het voor nu even rusten en ik kan er even over na denken dit weekend. We hebben afgesproken dat we a.s. zondagavond weer even met elkaar gaan praten en dan kijken hoe we erover denken. Of we gelijk al zeggen dat we in rematch gaan. Of dat we het nog even een volle week aankijken en het weekend daarop beslissen wat we doen. Of ik blijf of dat het misschien toch beter is als ik naar een andere familie ga. Zo zei ze ook dat ze wou dat ook ik een leuk jaar heb en niet tegen elke dag op moet gaan zien. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik mij heel erg opgelucht voel. Ik was best wel verdrietig eerst, omdat het toch een beetje voelt alsof ik gefaald heb. Maar kort daarna heb ik even (2 uur) ge-facetimed met Quirine (goede vriendin van Gigant). Daarna voelde ik me gelukkig alweer stukken beter. En nu dus ook best wel opgelucht. En ik eigenlijk (durf het haast niet te zeggen) mijn keuze misschien al wel heb gemaakt. En hier toch wel graag weg wil...

Dus ja, dat! Maar ik ga er dit weekend nog even goed over na denken...

1. Rity:
    1 februari 2019
    Tjee Moyra, dapper hoor. Goed dat je het hebt uitgesproken . Sterkte en veel liefs
  2. Truus Ellenbroek:
    1 februari 2019
    Hoiiiii Lieve Moyra, Volg je hart dat klopt!!!! Liefs Truus.
  3. Gerrie:
    1 februari 2019
    Goed zo Moyra, je bent we nog een lange tijd dus durf de goede keuzes te maken zodat het ook echt een fijne tijd zal zijn! Wat ben jij gegroeid hierin 👍😘
  4. Ineke Van Der Leij:
    Fijn Moyra, knap van je!
    Ik denk dat je al gekozen hebt!
    Sterkte meid! Knuffels van ons!!
  5. Bauke:
    1 februari 2019
    Goed gedaan Moyra en volg je gevoel. We denken aan je en weten zeker dat je de juiste beslissing neemt.
  6. Ellen Schröder:
    1 februari 2019
    Fijn dat je het uitgesproken hebt en dat je ook naar je eigen hart luistert. Het is wel de bedoeling dat jij het ook naar je zin hebt. Succes met het nemen van je beslissing, kies wat voor je eigen gevoel goed is, dat is meestal de juiste keuze. Dikke knuffel
  7. Angelique Veenhuizen:
    1 februari 2019
    Wouw goed van je dat je alles eerlijk heb gezegd waar je mee zat. Doe wat je gevoel je ingeeft dan komt het vast goed. En zoals ik al eerder zei.. Aan jou ligt het niet want je bent een lieve schat!
    Zorg dat je een leuk jaar hebt! Daar doe je het uiteindelijk voor. Liefs Angelique.
  8. Mariëlle:
    1 februari 2019
    Volg je gevoel en doe wat goed voelt. Sterkte met het maken van je keus.