Dutch family arrived

6 augustus 2017 - Hervey Bay, Australië

Als jullie al dachten dat ik dood gebeten ben door een harige spin of een reuze slang... ik snap het, heb zo lang niks meer van me laten horen.. maar nee ik leef nog steeds dus zal nu maar snel even een korte update doen!
Ben er wel achter gekomen dat ik ontzettend slecht ben met updates maken, fotos maken van wat ik beleef (ik vergeet het gewoon), ze te delen als ik uberhaupt er een heb gemaakt, mensen beantwoorden op hun berichtjes en gewoon laten weten dat ik leef! Sorry! Druk zijn vind ik geen excuus, maar ben wel met veel bezig dat ik vaak heel blij ben als ik eindelijk in mn bed lig en gelijk mn ogen dicht kan doen.

Zoals velen wel weten zijn mijn ouders en broertje en zusje op bezoek, ze zijn hier alweer bijna twee weken. De tijd gaat zo snel! Dus daar wil ik graag deze blog even voor gebruiken om te vertellen over onze ontmoeting
Dinsdag ochtend (ohnee, zeg maar gerust nacht) 25 juli zat ik al om 4 uur op het treinstation in Penrith om de trein te pakken naar het vliegveld in Sydney. Aangezien ze 6.05 zouden aankomen, dacht ik: oooh fijn! Kan ik heerlijk even rustig wakker worden met mn ontbijtkoekje in een stille vroege trein. Uhm nee, niet dus!! Weet niet waar al die vroege vogels vandaan kwamen maar de hele trein zat propvol?! Waarom? Hebben jullie dan niks beters te doen om 4 uur snachts? Ik wel... slapen.. Zat ik dan, tussen twee dikke (nu al stinkende) bouwvakkers in, feestje...
Toen ik optijd op het vliegveld aankwam moest ik naar terminal 3! Nou dat moest een makkie zijn, ik wist waar het was (dacht ik) dus dat was appeltje eitje! Totdat ik al 5 x lamgs terminal 1 en 2 was gelopen en terminal 3 nou nog steeds niet voorbij had zien komen! Hoe dan? Was ik dan nog zo scheel van t vroege opstaan? Toen toch maar weer met tegenzin iemamd gevraagd waarop ik het antwoord kreeg dat ik op het verkeerde vliegveld stond... nou jaaaaa zeg, hoe krijg ik het weer voor elkaar? Wie verzint het dan ook om 2 vliegvelden te maken. Dus ik weer als een idioot naar de trein om naar t andere vliegveld te gaan want ik wou op tijd zijn.. wat al niet meer ging lukken helaas. Toen ik eenmaal op het juiste vliegveld was aangekomen moest ik een roltrap omhoog wat heel grappig was. De roltrap die ik op nam, namen mijn ouders net naar beneden. Dus ik begin als een gek te schreeuwen, en heel het vliegveld kijkt naar mij behalve de 4 zombies... lees: mn ouders en Koen en Roos! Awkward... verder was het heel leuk om ze hier te ontvangen ze alles te laten zien wat ik doe, waar ik leef, waar ik naar toe ga, enzovoort.

Nu was het mijn taak om ze de hele dag wakker te houden ivm de jetlag. We zijn lekker wezen lunchen in het zonnetje met 23 graden (wat een vervelende winter.) De ontmoeting met de meiden was ook erg leuk. Georgia had de dag ervoor al gezegd dat ze Roos en mama graag mee wou bij het ophalen van school af, dus zo gezegd zo gedaan. Eenmaal bij school aangekomen rende Georgia op mn moeder af en vloog dr in de armen! Super lief. Winnie was wat terughoudend en heeft de eerste anderhalf uur ook niet echt bij ons gezeten. Was allemaal maar een beetje eng. Toen ik vroeg of ze haar favoriete speelgoed collectie kon laten zien was het ijs gebroken en werd er honderduit verteld. Ondertussen had Georgia haar grote feeën boek erbij gehaald om mn vader alle feeën stuk voor stuk te laten zien en uit te leggen, haha! 'S avonds kwamen Jo en Phil natuurlijk ook thuis en hebben we een gezellig dinner gehad met zn allen + wat kadootjes van mn ouders voor de familie. Na het eten zaten we nog even op de bank televisie te kijken wat een grappig moment opleverde. Mn moeder was zo moe dat ze een slok wijn nam, maar tegelijkertijd in slaap viel en zich daardoor heel erg verslikte... Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Haha! Daarna heb ik dr wijn maar opgedronken en haar naar bed gestuurd!

Momenteel zijn we met de camper op pad, later hierover meer. Ik lig ook op dit moment met Koen in een koud, nat en zuurstof arm tentje met als buren een beer die een bos om staat te zagen... We moeten morgen weer vroeg op. Dus ik schrijf de rest van de week wel even verder. Eerst nog even een mug de tent uit werken en dan gauw slapen!

See ya later!

1. Tusker Donna:
    6 augustus 2017
    Hahahah ge wel dig, zou ook weer eens niet. En je kon er niet eens wat aan doen. Ik ben heeel erg benieuwd naar jullie verhalen. Ga lekker genieten samen jullie zullen elkaar gemist hebben. Have fun!! X
  2. Angelique Veenhuizen:
    6 augustus 2017
    Hoi Moyra!! Dat kon alleen jou gebeuren!!! Maar heerlijk dat ze er eindelijk zijn!! Heel veel plezier en hopelijk snel weer bericht. Groetjes aan je ouders!!
  3. Rity:
    6 augustus 2017
    Weer mooi geschreven Moyra . Ik geniet er van. Maar vergeet niet voor jezelf ook de dagelijkse dingen op te schrijven en foto's te maken. Dat zijn jouw herinneringen voor later. Die zijn heel waardevol. Geniet van deze week met ouders , broer en zus. Knuffel
  4. Ellen Schröder:
    Geniet met zijn allen
  5. Annette:
    7 augustus 2017
    Wat leuk geschreven weer! Doe je de groetjes aan je moeder en Koen? Rest natuurlijk ook maar die kennen mij denk ik niet ;-)
  6. Ineke Van Der Leij:
    8 augustus 2017
    Fijn Moyra, eindelijk je family weer om je heen.
    Geniet er met elkaar nog even van.
    Lieve groet van ons uit een práchtig, maar koud & nat Noorwegen. Knuffel, Ries & Ien
  7. Charlotte:
    11 augustus 2017
    Hahaha ik heb smakelijk gelachen om je vliegveld-actie, de roltrap en de slok wijn die je moeder nam! Lief dat Georgia zich zo verheugd had op je familie. Heel veel plezier nog en succes met de muggen! xxxx